Jäsentapaaminen aina Toimintakeskus Harjulassa.

Tietoa meistä

Yhdistyksen tavoite ja toiminta

Yhdistys järjestää jäsenistöä innostavaa ja aktivoivaa toimintaa se­kä henkisen että fyysisen kunnon ylläpitämiseksi ja parantamiseksi.

Jäsentilaisuudet

Kaikille yhdistyksen jäsenille tarkoitettuja tilaisuuksia pidetään kerran kuu­kaudessa, yleensä kuukauden kolmas tiistai, kesätaukoa lukuun ottamatta.

Harrastekerhot

Yhdistyksessä toimii varsin aktiivisesti useita harrastekerhoja, mm. käsityö-, muis­tijumppa-, liikunta-, keilakerho ja  sekä elokuvakerho ja yhteiskunnallinen kerho.

Teatterit ja konsertit, tutustumisretket

Yhdistys järjestää vuosittain useita teatteri- ja konserttimatkoja sekä tutustumisretkiä eri kohteisiin jä­senten toiveiden mukaisesti.

Liittyminen

Tule käymään tilaisuksissamme, soita jollekin hallituksen jäsenelle tai ota yhteyttä sähköpostilla, kun haluat liittyä jäseneksi.