Teatterit ja konsertit

Tilaisuuksista ja retkille ilmoittautumisista kerrotaan jäsenkirjeessä, jäsentilaisuuksissa sekä sanomalehti Länsi-Uusimaan ja Ykköslohjan järjestöpalstalla.

Tehkää rohkeasti ehdotuksia uusista tapahtumista ja retkistä, joihin olisi mielenkiintoa osallistua,  tai yhdistyksen hallitukselle esim. sähköpostitse

Teattereiden tiedustelut ja ilmoittautumiset:  Katille  sähköpostiin
Matkojen ja retkien toteutuminen edellyttää riittävää määrää osallistujia. Osallistujien määrä saattaa vaikuttaa myös kokonaishintaan. Ei jäsenille lisähinta tilanteen mukaan.

Teatteri- ja muut retket maksetaan suoraan yhdistyksen retkitilille numeroon  FI17 4006 1020 1234 22.

Kevään ja syksyn 2024  tapahtumat
AIKATAPAHTUMA
pe 24.5.2024
klo 19.00
Joutsenlampi, Kansallisooppera
-Joutsenlampi on maailman kuuluisin baletti, jossa yhdistyvät Tšaikovskin loistelias musiikki ja ikonisen kaunis visuaalinen maailma. lue lisää

22 lippua varattu, hinta 86€ + bussi 25€, ei jäsenille 120€
-kesto 2 t 45 min sisältäen
2 väliaikaa
TÄYNNÄ, mutta bussiin mahtuu, jos itse tilaat paikat (lähes loppuunmyyty esitys)

Sitovat ilmoittautumiset 10.12.2023 mennessä
kati.pinwa@elisanet.fi
- jos haluat väliaikatarjoilun esim. ensimmäiseen väliaikaan, kaikki tilaavat saman/samat tuotteet, muuten tilaa väliaikatarjoilu itse.

ke 25.9. 24
Oopperan kummitus klo 19.00

Oopperan kummitus on hurmannut yleisön Suomessa jo yli sadan loppuunmyydyn esityksen verran ja se on yksi Kansallisoopperan kaikkien aikojen suosituimmista esityksistä. Andrew Lloyd Webberin säveltämällä Oopperan kummituksella (The Phantom of the Opera, 1986) on arvioitu olleen yli 140 miljoonaa katsojaa, mikä tekee siitä maailman kuuluisimman musikaalin.

25 lippua varattu,
-lippu + bussi 120€,
ei jäsen 125€
- sitovat ilmoitettautumiset viimeistään 10.5.mennessä
-viite 2448
to 21.11. 2024 klo 18.30Musikaali Mouline Rouge
Helsingin Kaupunginteatterin syksyn 2024 suurmusikaali on Moulin Rouge! Musikaali. Oscar-palkittu eeppinen klassikkoelokuva herää henkiin, ja sykkii elämää Kaupunginteatterin suurella näyttämöllä. Moulin Rouge! Musikaali räjäyttää tajuntasi, stimuloi kaikkia aistejasi ja kietoo sinut ennenkokemattoman hekumalliseen kimallukseen.

30 lippua varattu
-liput 89 euroa + bussi 26 €

-vahvistettava ja ilmoitettava viimeistään 15.10. mennessä
⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠-viite 2422

Ti 10.12. 2024
klo 19.00

Christmas Carols – Joulun tarinat
Musiikkitalo

Yleisö pääsee itse laulamaan konsertissa tuttuja joululauluja Konserttisalin uusien urkujen säestyksellä sekä nauttimaan jouluisesta urkumusiikista.

Pekka Suikkanen, Pétur Sakari, Ville Urponen, Miikka Kallio ja Jan Lehtola, urut

Väliaika: Kyllä

Järjestäjä: Musiikkitalon Urut Soimaan ry